Friday, January 29, 2010

28 januari 2010

waaaaargh..

pd mlm nie I’m struggle a lot…

wargh…

esok first test 4 bio invert..

wargh….

I’m becoming caffeinholic…

uuuuuu…

y….y…y…

I’m so tension….

perhaps esok dpt jwb soklan test ngan jaya nyer…

emh… x dpt contact mak…

tp mak slalu kta dia slalu doakn yg terbaik untk ank2 nyer….

luv mummy…..i luv u forever…

muah2222…..

study dpn laptop dpt gak dgar lgu…

x lor tension sgt….

wakakakaka….

next week will be more tougher…

wakakakaka…..

cmnie lor student u….

laz minutes….is everythg…

wakakaka….

I want go home now….

nnti cuti raya cina g uma ayu a.k.a syikin….

so lmbt skit dpt jumpa mummy…

mak ckp x kisah tp bila sbut smpi k.l dlu…

dia da stat…lupa…

dia risau aku x blik kut…

yolar..aku kt ganu nie miss family a lot…

lg lor mak aku…

wakakakaka….

wakakaka…my lib de bez cos youtube laju….

wakakaka..dpt tgok vid timeless…

suju….n vid omputeh yg lain…

wargh….nape lor slalu sgt myusahkn otak yg x bpe center nie…

nape lor gegtal g enter bahas 2…

n eiii aku nie …

da lor x ley under pressure pas2 kne migrain…

serius….diz week aku d serg skit kepala yg teruk…

cos mcm nk pitam ble kepala berdenyut…

n kengkawn aku kta myb aku stress…

mak pun sokong….

so aku amik jln mudah…

bley ada msalah berteng dlu jgn trus pk….

nie sbb mesti sbb projek design n speech bi…

wat mental aku lari skit…

n bila pnas jek temper aku naik…

1 comment: