Wednesday, September 9, 2009

Windu………..

Aku jeles gler kt akak aku,
Nape?
Tp kes dia sme cm member2 aku kt sni ,
Yg uma dia Cuma kt trggnu n klatn,
Kt umt nie da gian main mercun…
Yg hebatnya gurlz pn main gak,
Dak laki jgn ckp..x kira mase…
Tue x havoc sgt..
Yg havoc nyer kes kecurian laptop,
Tension plak ………:o
Pencuri tue msuk ikut tingkap sey…
Mse student nga solat terawih..
Inilah konco2 syaitan yg x terikat kut…
Coz kta sorg ustaz mse tazkirah solat terawih…
Sblm bln puasa syaitan da bekalkn nafsu yg berlipat ganda tuk umat manusia..
So ble bln ramadhan tba ,
Syaitan da terikat tp…
Dia pnyer bekalan yg da mantap teruz tetap berjalan mgikut fitrahnya…
Gler x…
Huh…
Seram…

1 comment:

  1. kau rindu kat aku????ishy-ishy...sedih tul...nak buat macam mana..dah rezeki aku kat sini...hati-hati..tempat aku pun sama...risau aku...dia ikut tempat angin...hati-hati angah

    ReplyDelete